PRZETARG NIEOGRANICZONY
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZYGOTOWANIE
I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ KONSTANCIN-JEZIORNIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -usługi
SEKCJA I :ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie ,ul. Rycerska 13 05-510 Konstancin-Jeziorna woj. mazowieckie ,tel.22 756 34 85,fax.22 756 34 84
Adres e-mail Zamawiającego – wolkonstancin@poczta.onet.pl
I 2)RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego : na przygotowanie i dostarczenie posiłków do Ośrodka Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie
II.1.2) Rodzaj zamówienia :usługi
II.1.3)Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. przygotowanie i dostarczenie jednodaniowych obiadów dla maksymalnie 50 osób dorosłych - ilość ta jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
2. Realizacja zamówienia 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku – do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy ) w godz. 12.30-13.00.
3. Posiłki powinny być dostarczone do Ośrodka Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Rycerskiej 13 w opakowaniach jednorazowych, termoizolacyjnych ( 1 porcja = 1 opakowanie ) ze sztućcami jednorazowego użytku. Posiłki w opakowaniach jednorazowych powinny być dostarczone w zbiorczym opakowaniu termoizolacyjnym, którego zwrot nastąpi w następnym dniu dostawy posiłku.
4. Dwudaniowy obiad powinien składać się :z potraw tradycyjnych: zupy i drugiego dania z zachowaniem następujących zasad:
a/ 3 razy w tygodniu:
- porcję mięsa, ryby – gramatura( po przygotowaniu ) dania min. 200 g, - z dodatkami: ziemniaki, ryż, kasza, makaron, kluski, itp. - gramatura dania min. 250 g, - surówki – gramatura min. 150 g,
b/ w pozostałe dwa dni dopuszcza się dowolność, np., pierogi, bigos, fasolka po bretońsku, bogracz gramatura min. 550 g., do tego dodatek np. w postaci ziemniaków.
c/zupa - min. 400 ml..,
1) raz w tygodniu musi być ryba,
2) raz w tygodniu musi być danie bezmięsne,
3) cztery razy w tygodniu muszą być dania z mięsem, z wyłączeniem podrobów,
4) raz w tygodniu może być danie półmięsne np. bigos.
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania obiadów urozmaiconych, te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni.
II 1.4) Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
II 1.5) Wspólny Słownik zamówień (CPV)-55521200-0
55322000-3
55321000-6
II 1.6) Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej
II 1.7) Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
II.2)Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach :12
SEKCJA III: Informacja o charakterze prawnym ,ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1 ) ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
-Wadium nie wymaga się.
III.2)Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
III.3)Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają ich posiadanie
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek.
- Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,w szczególności:
- Dysponują lokalem spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne dotyczące przygotowywania , wydanie posiłków na okres realizacji przedmiotu zamówienia.
- Posiadają dokument potwierdzający spełnienie wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy .
- Posiadają dokumentację w zakresie odpowiednich procedur opartych na zasadach HACCP.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , prowadzą działalność gastronomiczną ponad dwa lata.
Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III 4 )Informacja o oświadczeniach lub dokumentach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy.
III 4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków , o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu , należy przedłożyć.
- Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie ( np. konsorcja i spółki cywilne ).
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia , aktualny odpis właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ( do rejestru działalności gospodarczej ,KRS ),wystawionej nie wcześnie niż 6 m-cy przed upływem składania wniosku dopuszczeniu do udziału postępowania o udzielenie zamówienia, albo składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.2 ustawy.
- Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające że Wykonawca nie zalega opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne przy ,lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych Płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV PROCEDURA
IV.1)TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA -przetarg nieograniczony
IV.2)KRYTERIA OCENY OFERT- najniższa cena
IV.3)NIE BĘDZIE PRZEPROWADZANA AUKCJA ELEKTRONICZNA
Sekcja V ZMIANA UMOWY
Dopuszcza się zmiany umowy takich jak: liczba posiłków, godziny realizacji zamówienia , zmiana podatku VAT.
V.1) TERMIN SKŁADANIA OFERT :
Do 24.12.2018r.
DO GODZ 12.00 w SEKRETARIACIE OPS Konstancin-Jeziorna ul. Rycerska 13
V.2) TERMIN ZWIĄZANIA OFERTY – 30 DNI
V.3) MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, 05-510 KONSTANCIN-JEZIORNA
UL. RYCERSKA 13, DNIA 27.12.2018R. GODZ.13:00. pokój nr 4. I piętro.
ZAMAWIAJĄCY
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
UL. RYCERSKA 13
05-510 KONSTANCIN-JEZIORNA
Nr zamówienia: KA.260.3.1.2018
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
PRZETARG NIEOGRANICZONY PRZEPROWADZONY ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
(Dz.U. z 2018 r., poz. 1603)
PRZETRAG NIEOGRANICZONY PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA OSÓB DOROSŁYCH, KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KONSTANCINIE-JEZIORNIE W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2019 R. DO 31 GRUDNIA 2019 R.
Wspólny słownik zamówień CPV:
55.32.10.00-6 -usługa przygotowania posiłku
55.52.12.00-0 – dowóz posiłku
55.32.20.00-3 -usługa gotowania posiłku
ZAWARTOŚĆ SPECYFIKACJI;
Część I. Instrukcja dla wykonawców i opis przedmiotu zamówienia
Część II Formularz oferty wraz z załącznikiem
Część III Oświadczenia
- 1. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KONSTANCINIE-JEZIORNIE
UL . RYCERSKA 73
05-510 KONSTANCIN-JEZIORNA
Telefon- 22 756 34 85 , fax.22 756 34 84
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 .Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2018 r., poz. 1603)
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług:
1. przygotowanie i dostarczenie dwudaniowych obiadów dla maksymalnie 50 osób dorosłych - ilość ta jest szacunkowa i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki.
2. Realizacja zamówienia 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku – do piątku, za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy ) w godz. 12.30-13.00.
3. Posiłki powinny być dostarczone do Ośrodka Pomocy Społecznej w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Rycerskiej 13 w opakowaniach jednorazowych, termoizolacyjnych ( 1 porcja = 1 opakowanie ) ze sztućcami jednorazowego użytku. Posiłki w opakowaniach jednorazowych powinny być dostarczone w zbiorczym opakowaniu termoizolacyjnym, którego zwrot nastąpi w następnym dniu dostawy posiłku.
4. Dwudaniowy obiad powinien składać się :z potraw tradycyjnych: zupy i drugiego dania z zachowaniem następujących zasad:
a/ 3 razy w tygodniu:
- porcję mięsa, ryby – gramatura( po przygotowaniu ) dania min. 200 g, - z dodatkami: ziemniaki, ryż, kasza, makaron, kluski, itp. - gramatura dania min. 250 g, - surówki – gramatura min. 150 g,
b/ w pozostałe dwa dni dopuszcza się dowolność, np., pierogi, bigos, fasolka po bretońsku, bogracz gramatura min. 550 g., do tego dodatek np. w postaci ziemniaków.
c/zupa - min. 400 ml..,
1) raz w tygodniu musi być ryba,
2) raz w tygodniu musi być danie bezmięsne,
3) cztery razy w tygodniu muszą być dania z mięsem, z wyłączeniem podrobów,
4) raz w tygodniu może być danie półmięsne np. bigos.
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowywania obiadów urozmaiconych, te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni.
Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 tekst jednolity ze zmianami) i rozporządzeń wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy
Gramatura opisana w pkt. 4 - obejmuje gramaturę obowiązującą w chwili wydania posiłku (waga gotowego, wydanego obiadu, w tym jego poszczególnych składników.
Wykonawca zobowiązany jest do wydania obiadów przygotowywanych ze świeżych produktów, zakazane jest wykorzystywanie do przygotowywania obiadów całości lub części produktów składających się na obiad z dnia poprzedniego/z dni poprzednich.
5. Posiłki powinny być różnorodne, niepowtarzalne w tym samym tygodniu, pełnowartościowe dla osób dorosłych. Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych artykułów spożywczych i posiadać aktualne terminy ważności.
6. Przygotowanie posiłków powinno być wykonane przez kadrę posiadającą wymagane kwalifikacje zawodowe, spełniającą wymogi SANEPID-u, oraz w oparciu o bazę kuchenną i transportową przystosowaną do sporządzania i transportu posiłków dla żywienia zbiorowego.
7. Posiłki powinny przez co najmniej 1 godzinę od ich dostarczenia zachować odpowiednią temperaturę, aby były “ciepłe” w momencie ich wydania.
8. Opakowania i sztućce jednorazowe muszą posiadać atest PZH.
4. INFORMACJA DOTYCZĄCA OFERT WARIANTOWYCH I CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających
5. AUKCJA ELEKTRONICZNA-Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty nie przewiduje stosowania aukcji elektronicznej.
6. UMOWY RAMOWE -Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7.ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
8. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
gorące posiłki w postaci zestawu obiadowego zupa +drugie danie
- od 01.01.2019r. do 31 .12. 2019r.
9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
9.1) o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek i nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisu art.24ust. Prawo Zamówień Publicznych.
9.2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,w szczególności:
9.3) dysponują lokalem spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne dotyczące przygotowywania, wydanie posiłków na okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz prowadzą przez okres dwóch lat działalność gastronomiczną .
9.4) posiadają dokument potwierdzający spełnienie wymogów sanitarno-epidemiologicznych w zakresie przygotowywania posiłków od surowca do gotowej potrawy .
9.5) realizacji zamówienia w oparciu o przepisy ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia w szczególności z zachowaniem zasad analizy zagrożeń i krytycznych punktach kontroli HACCP, oraz posiadanie dokumentacji potwierdzającej stosowanie w/w systemu.
9.6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .
10. DOKUMENTY JAKIE MUSZĄ ZŁOŻYĆ WYKONAWCY W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU
10.1) wypełniony formularz ofertowy ( załącznik nr1 , Część II SIWZ)
10.2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia załącznik nr 2 do
specyfikacji
10.3) pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja i spółki cywilne ).
10.4) aktualny odpis właściwego rejestru ,jeżeli aktualne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do ofert fizycznych oświadczających w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10.5) w celu wykazania ,że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji przez Zamawiającego , Wykonawca składa oświadczenie, że wdrożył i stosuje zasady systemu analizy zagrożeń krytycznych punktów kontroli (HACCP), oraz ,że posiada dokumentację potwierdzającą stosowane w/w systemu – załącznik nr 3 do specyfikacji.
10.6) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne ,lub potwierdzenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10.7) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.8) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych w punktach nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert.
11. INFORMACJA W SPRAWIE POROZUMIEWANIA SIĘ STRON ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
11.1) W prowadzonym postępowaniu przekazywanie przez Wykonawców i Zamawiającego wszelkich oświadczeń , zawiadomień oraz informacji będzie odbywało się na piśmie z wykorzystaniem faksu i poczty.
11.2) Oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz inne informacje przekazane za pomocą faksu uważać się będzie za złożone w terminie , jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu składania ofert. Na żądanie drugiej strony należy niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania faksu .Wysłanie faksu nie zwalnia od obowiązku przesłania dokumentów pocztą.
12 . OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI .
- Agnieszka Kruk ,-telefon 22 756 34 84 wew. 30 codziennie w dni robocze od 09:00 do 14:00
-Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
13 . TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni , licząc od upływu wyznaczonego do składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z dniem otwarcia ofert.
14. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT.
14.1) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania , komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
14.2) treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 14.3) zaleca się aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były spięte (zszyte) oraz posiadały kolejno ponumerowane kartki.
14.4) formularz oferty i stosowane załączniki muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy . Wykonawca może upoważnić inną osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu . W takim przypadku upoważnienie do działania w imieniu Wykonawcy musi być udokumentowane pełnomocnictwem.
14.5) wszystkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
14.6) cena oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia , określona przez Wykonawcę w formularzu oferty, musi być podana cyfrowo i słownie oraz być wyrażona w PLN.
14.7) zaleca się złożenie oferty opakowanej w sposób uniemożliwiający przypadkowe jej otwarcie
14.8) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania.
14.9) wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14.10) wykonawca może zastrzec informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dla skuteczności zastrzeżenia wymagane jest wypełnienie pkt . 4 formularza ofertowego . Wykonawca nie może zastrzec informacji podlegających odczytaniu w części jawnej otwarcia ofert.
15. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
15.1) oferty należy złożyć ( przesłać) w siedzibie Zamawiającego w OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Rycerskiej 13 w Kancelarii.
15.2) każdy Wykonawca składający ofertę może otrzymać od Zamawiającego potwierdzenie z numerem wpływu, jakim została oznakowana oferta.
15.3) termin składania ofert upływa 24.12. 2018r. o godzinie 12:00
15.4) otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.12.2018 r. o godzinie 13:00 w siedzibie OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ w Konstancinie-Jeziornie w pokoju nr 4 I piętro.
15.5) otwarcie ofert jest jawne . Część jawna obejmuje podanie przez Zamawiającego kwoty , jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia , a następnie otwarcie ofert i odczytanie : nazw firm oraz adresów Wykonawców, informacji dotyczących ceny terminów wykonania zamówienia
15.6) koperty oznaczone „WYCOFANIE” otwierane będą w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofanych nie będą otwierane.
15.7) koperty oznaczone „ ZMIANA” zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy , który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian zostaną dołączone do oferty .
Nazwa Zamawiającego………………..
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA OSÓB DOROSŁYCH, KLIENTÓW OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KONSTANCINIE-JEZIORNIE
W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2019 R. DO 31 GRUDNIA 2019 R.
NIE OTWIERAĆ PRZED 27.12. 2018 r. do godz.13.00.
UWAGA
a) w przypadku braku tych informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wynikać z powodu ich braku , np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia , a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską – jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
b) w przypadku ofert zawierających tajemnicę przedsiębiorstwa oprócz oryginału oferty należy dołączyć również „ wyciąg” - kopię tej części , która nie jest objęta tajemnicą przedsiębiorstwa i na pisemny wniosek może być udostępniona innym Wykonawcą do wglądu . Każda zapisana strona kopii musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę.
c) wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień jednak nie poniżej niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert , pod warunkiem ,że wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynął do Zamawiającego nie póżniej niż do końca dnia ,w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Przedłużenie składania ofert nie ma wpływu na bieg terminu składania wniosków o wyjaśnienie SIWZ.
d) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania. Jeżeli Wykonawca złoży więcej ofert ,zostaną one wszystkie odrzucone .
16. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY .
16.1) wykonawca podaje w formularzu oferty :
ryczałtową cenę za wydanie
a) jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań w rozbiciu na cenę netto i wysokość VAT.
cenę ofertową brutto za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym stawkę podatku VAT i cenę netto obliczamy:
a) liczba 12550 posiłków dwudaniowych X cena posiłku dwudaniowego
wartość dodanej cenymusi być wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i podane w zł. polskich.
16.2) prawidłowe ustalanie stawki podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
16.3) zaoferowana ryczałtowa cena za wydanie jednego gorącego posiłku dwudaniowego będzie niezmienna do końca umowy.
16.4) wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy winno być ustalone poprzez przemnożenie ilości przewidzianych do wydania posiłków (12550 ) porcji przez ryczałtową cenę brutto
16.5) cenę za wydanie jednego dwudaniowego gorącego posiłku należy ustalić jako ryczałtową, stałą , jednoznaczną i ostateczną.
16.6) zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości wydawanych obiadów w związku z ilością wydawanych decyzji przyznających taką formę pomocy, z uwzględnieniem ryczałtowej ceny za wydanie jednego dwudaniowego posiłku określonej w formularzu ofertowym.
16.7) cena za realizację całego zamówienia musi zawierać wszystkie elementy kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ,w tym kosztów przygotowania posiłku i dostarczania ,koszty wynagrodzenia pracowników Wykonawcy .Skutki finansowe błędnego obliczenia ceny oferty wynikające z nie uwzględnienia wszystkich okoliczności , które mogą wpłynąć na cenę obciążą wyłącznie Wykonawcę.
17. OPIS KRYTERIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY .
17.1) przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium : cena 100%
17.2) oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego przy zastosowaniu poniższego wzoru przyjmując ,że 1% =1punkt.
cena brutto oferty najtańszej X 100 = liczby punktów przyznanej
cena oferty ocenionej ofercie ocenionej
za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta ,która uzyska najwyższą liczbę punktów . Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku .
Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
18. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM
Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Odnoszące się do postępowań o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy o zamówieniach publicznych.
Odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej oraz skarga na orzeczenie KIO.
W niniejszym postępowaniu zgodnie z przepisem art.180 ust. 2 odwołanie przysługuje wyłącznie wobec niżej wymienionych czynności:
1) opisu sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu
2) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udziale zamówienia
3) odrzucenia oferty Wykonawcy
Zasady terminy wnoszenia i rozpatrywania odwołań oraz skarg zostały szczegółowo określone w dziale VI ustawy.
W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także przepisy wykonawcze wydane na podstawie art. 193 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.
a) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 2 IX .2007 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań .( Dz. U. Nr 187, poz. 1327, Dz.U. z 2008 r.Nr188, poz. 1156 ze zm.)
b) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 9.VII.2007r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzaju kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczenia ( Dz. U. Nr 138,poz. 886 ,Dz. U. z 2008r. Nr. 182, poz.1122 ze zm.)
19. POZOSTAŁE INFORMACJE
19.1) jawność ofert a tajemnica przedsiębiorstwa
a) oferty, z zastrzeżeniem pkt.19.1.b . są jawne od chwili ich otwarcia
b) nie podlegają udostępnieniu informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w stosunku do których Wykonawca skutecznie zastrzegł ,że nie mogą być one udostępnione
c) w sytuacji gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje , które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów Ustawy lub odrębnych przepisów , oferta jego podlegać będzie odrzuceniu . W szczególności odrzuceniu podlegać będzie oferta w której wszystkie informacje zostały uznane przez Wykonawcę ,jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
d) protokół wraz z załącznikami jest jawny z tym ,że załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
19.2) wyjaśnienia treści oferty i oczywiste omyłki w treści oferty:
a) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
b) niedopuszczalne jest prowadzenie między Stronami negocjacji dotyczących treści złożonej oferty oraz dokonywania w niej jakichkolwiek zmian, z zastrzeżeniem pkt.19.2. d.
c) w przypadku , gdy oferta zawierać będzie rażąco niską cenę , Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o wyjaśnienie , w określonym terminie ,elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
d) zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe ,z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodujących istotnych zmian oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę którego oferta została poprawiona (art. 87 ust.2 PZP).
20. UZUPEŁNIENIE OFERTY
Zamawiający wezwie Wykonawców którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art.25 .ust.1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba , że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub koniecznie byłoby unieważnienie postępowania . Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinni potwierdzić u Zamawiającego , nie póżniej niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert.
21. WYBÓR WYKONAWCY
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców którzy złożyli oferty o:
21.1) wyborze oferty najkorzystniejszej podając nazwę ( firmę) i adres Wykonawcy ,którego ofertę wybrano, oraz jej cenę wraz z uzasadnieniem jej wyboru , a także nazwy (firmy) siedziby i adres Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną Wykonawcom.
21.2) Wykonawcach ,których oferty zostały odrzucone , podając uzasadnienie faktyczne i prawne .
21.3) Wykonawcach którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , podając uzasadnienie faktyczne i prawne .
21.4) terminie , po upływie którego umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
W zawiadomieniu skierowanym do wybranego Wykonawcy Zamawiający określi miejsce i termin zawarcia umowy.
Zatwierdził:
ZAŁĄCZNIK NR-1
Część II FORMULARZ OFERTY WRAZ Z ZAŁĄCZNIKIEM
O F E R T A
Zamawiający
Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Rycerska 13
05-510 Konstancin-Jeziorna
Nazwa Wykonawcy
.......................................................................................................................................................
ulica ………………………………… nr domu…………kod………………
miejscowość……………………………..powiat……………………………….
województwo……………………………………..
tel. …………………………………………….,fax. ………………………………..
NIP……………………………, REGON …………………………
zarejestrowana (y) wpisany do ………………………………………………….
pod nr ………………………………….
Nawiązując do przetargu nieograniczonego opublikowanego w BZP pod nr…………./2018 oferujemy,
-Przygotowanie, dowóz gorącego posiłku w postaci zestawu obiadowego zupa + drugie danie do OPS Konstancin-Jeziorna
Cena za przygotowanie i wydanie:
1) jednego dwudaniowego gorącego posiłku
…...................................... netto zł
…………………………… brutto zł
Słownie netto …...............................................................................................zł.
brutto ………………………………………………………………..zł.
Wartość całego przedmiotu zamówienia :
1.a ) gorący posiłek dwudaniowy - 50 osób x 251 dni
………………………………… netto zł
…................................................brutto zł
Słownie netto………………………………………………………………… zł.
brutto................................................................................................... zł.
Podatek wg stawki ………% VAT
Wykonawca w kalkulacji ceny powinien uwzględnić przewidywaną zmianę stawki podatku VAT ,który ma obowiązywać w trakcie umowy.
Termin wykonania zamówienia
-od 01.012019r do 31.12.2019r dla dwudaniowego gorącego posiłku
OŚWIADCZAM (MY), że
1. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia
2. Zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i nie wnosimy do niego zastrzeżeń. Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej zawartych w miejscu terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
3. Niniejsza oferta składa się z następujących dokumentów:
1. ………………………………
2 . . ……………………………..
3. ……………………………….
4. ……………………………….
5. ……………………………….
6. ……………………………….
7. ……………………………….
8. ……………………………….
9. ……………………………….
10. ……………………………….
Oferta składa się z …….. ponumerowanych stron.
CZĘŚĆ III- OŚWIADCZENIA Załącznik nr.1
Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust.1- prawo zamówień publicznych
Wykonawca / Wykonawcy……………………………
Oświadczenie
Składając ofertę w postępowaniu o udziale zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na przygotowanie i dowóz gorącego posiłku do OPS Konstancin-Jeziorna w postaci zestawu obiadowego zupa+ drugie danie zgodnie z art.44ustawy z dnia 29.01 . 2004r –Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1603)
oświadczam/my że spełniam/my niżej wymienione warunki w postępowaniu:
1) Posiadam/my uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) Posiadam/my wiedzę i doświadczenie;
3) Dysponuję/my odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) Spełniam/my warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej.
5) prowadzimy działalność gastronomiczną ponad dwa lata
………………….dnia. …………… Podpisano……………………………….
Imiona i Nazwiska, podpisy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
CZĘŚĆ III- OŚWIADCZENIA Załącznik nr.2
Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawców o braku podstaw do wykluczenia
………………………………………
(pieczęć firmowa )
Wykonawca…………………………
Oświadczenie
Składając ofertę o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na przygotowanie i dowóz gorącego posiłku do OPS Konstancin-Jeziorna w postaci zestawu obiadowego zupa+ drugie danie, oświadczam/my że: nie podlegam/my wykluczeniu z postępowania o udzielenie na podstawie art. 24 ust.1 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1603)
…………….., dnia ……………. Podpisano………………………………….
Imiona i Nazwiska, podpisy osób upoważnionych
do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy
CZĘŚĆ III- OŚWIADCZENIA Załącznik nr.3
Oświadczenie Wykonawcy / Wykonawców o braku podstaw do wykluczenia
……………………………..
( pieczęć firmowa )
Wykonawca………………………
Oświadczenie
Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na przygotowanie i dowóz gorącego posiłku do OPS Konstancin-Jeziorna w postaci zestawu obiadowego zupa+ drugie danie, oświadczam/my że: posiadam / posiadamy dokumentację w zakresie odpowiednich procedur opartych na zasadach HACCP.
……………….., dnia …………….. Podpisano………………………………….
Imiona i Nazwiska ,podpisy osób upoważnionych
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
CZĘŚĆ III- OŚWIADCZENIA Załącznik nr.4
Oświadczenie Wykonawcy/ Wykonawców o ustanowienie pełnomocnictwa.
Ubiegając się wspólnie z:
…................................................................................................................
o zamówienie prowadzone przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnowie w imieniu którego działa Kierownik Ośrodka na przygotowanie i dowóz gorącego posiłku do OPS Konstancin-Jeziorna w postaci zestawu obiadowego zupa+ drugie danie, ustanawiamy Panią/Pana.............................................Pełnomocnikiem.
W rozumieniu art .23 ust.2 ustawy z dnia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U. z 2018 r., poz. 1603 z późn. zm. - zwaną w dalszej części „ustawą” lub PZP.)
upoważniając go do reprezentowania mnie/ spółki …....../etc.
w niniejszym postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
….......….............................................................................
(Data i podpis wykonawców składających ofertę wspólna)
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem